keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Kauniit hetket

Olen saanut viettää paljon aikaa ystävien seurassa. Eilenkin. Tämä on ollut erikoinen kevät, nyt jo kesä. Kaikki kevääni ja kesäni ovat, ja se on aika kiehtovaa, ettei toista samalla lailla erikoista tule koskaan. Aina ne ovat uusia, erityisiä.

Ystäväni puheessa toistuvat kauniit hetket. Eivät häiritsevästi tai jankuttavasti. Mutta se on kaunis käsite, kaunis hetki.

Huomaan, kuinka paljon minulla on elämässäni Kauniita hetkiä. Kuinka ne ovatkaan tärkeitä.

Minulla on vielä kolme työpäivää ennen odotettua kesälomaa. Jaksanhan loppuun saakka. Saanhan helpottuneena huokaista. Illalla perjantaina poikieni kanssa jo matkalla. Ystävän luokse.

Keskiviikko, keskellä viikkoa. Hyvä aamu sanoa kiitosta.
Ja toivoa voimia. Hetkiin, päiviin, vuosiin, jolloin ei jaksa nähdä kauneutta, missään. Kunpa osaisin olla avuksi. Taikuri.

Katso, jossakin on sinullekin taas uusi kaunis hetki.

2 kommenttia:

Pieni Lintu kirjoitti...

Voi kunpa sitä osaisi tallentaa joka päivästä jotain pientä.. <3

Kirjailijatar kirjoitti...

Minä keräilen noita hetkiä. Painan ne sydämeen. Ja jollain ihmeellisellä tavalla olen tullut kirjoittaneeksi niitä myös blogiin. Joskus on kiva selailla juttuja taaksepäin ja muistaa, ai niin, tuokin kaunis hetki oli. Silloin on kovin kiitollinen olo.