perjantai 11. toukokuuta 2012

Jätski

Hyvää viikonloppua!

3 kommenttia:

kerttu kirjoitti...

Samoin:-)

sanna kirjoitti...

Kiitos samoin! :)

Minun on pitänyt jättää sinulle kommenttia jo ikuisuus sitten. Tai ei ole pitänyt vaan olen halunnut. Olen lukenut kirjoituksiasi ja katsellut kuviasi. Inspiroitunut ja miettinyt, että jos joskus olen äiti, haluaisin olla paljon sitä mitä sinä olet.

Kiitos että kirjoitit kauniisti luontokuvistani blogiini! Minulta ei varmaan koskaan tule valokuvakirjaa, mutta kun olen lataillut luontokuvia blogiin kommenttisi jälkeen, olen kyllä ajatellut sinua. Että käyhän kurkkaamassa jos haluat - ne ovat nyt sinulle omistettuja.

Mitä taimia sinulla kasvaa ikkunalaudalla? Minulla kasvaa mm. ruusupapua ja auringonkukkaa. Kesää on ihana odottaa, mutta eniten haluaisin osata elää hetkessä.

Joola kirjoitti...

Ja uutta viikkoa Kerttu:)

Sanna, oi kiitos. Kävin kylässä. Ja ihailin raitapöksyjä ja kauniita häitä ja Hailuotoa ja... Äitiydestäni on valitut palat blogissa, vaikka yritän olla rehellinen ja näyttää monia puolia, silti vanhempana oloa on vaikea kuvailla. Sinä olet paljon enemmän omillesi. Kaikki äidit ovat. Ja se on ajatuksena ihana, sillä ainutlaatuisuus on rikkautta.

"Minulle omistettuja". Kiitos kunniasta ja kauniista ajatuksesta.

Toukokuu on erityisen ihana, kun koko kesä on vielä edessä, mutta sen tuntee jo vahvasti vieressä. Valona, voimana, heräämisinä. Kasvuna, uudistumisena, virkeytenä, viserryksinä... Nautitaan hetkistä. Muistutetaan, jos meinaa unohtua, että meillä on vain nyt, ja mennyt.

Minulla kasvaa tänä vuonna vain samettikukkia! En edes erityisemmin pidä niistä, mutta olen sisäistänyt, että ne ovat hyviä tuholaisten torjujia ja mehiläisten ruokaa ja maankin parantajia. Toivon, että pääsen suht pitkälle matkalle tänä kesänä poikien kanssa, enkä halua jättää miehelle hirveästi hoidettavaa. Auringonkukat unohdin viime vuonna. Yritän muistaa nyt! Laittaa vaikka suoraan peltoon. Ruusupapukin on ihana.

Hyvää kesää Kerttu ja Sanna, mutta ensin nautitaan tästä toukoisesta.