sunnuntai 13. toukokuuta 2012

***


Onnea oma äiti. Minulle tämä päivä oli erityisesti sinun ja minun. Olen onnellinen, että olet olemassa. Jaat kanssani juhlaa ja arkea, olet lähelläni silloinkin, kun olet kaukana. Ihan totta.

Katso, kuinka rakastan lapsiani. Kiitos, että saan tuntea, että näin minuakin on rakastettu ja rakastetaan.
Äitienpäivän ei tarvitse olla markkinamiesten hapatusta. Se voi olla sinun ja minun päivä. Jolloin voimme hymyillä, että olemme saaneet tämän osan, kuitenkin ja kaikkinensa.

Vanhemmuus ei ole pala kakkua, sinä tiedät sen paremmin kuin minä, mutta vaikken haluaisi, annetaan minunkin niin jo oppia.

Ja toisaalta se juurikin on suurinta herkkua. Saada olla äiti, on lahja, josta haluan sanoa kiitos vuoden jokaisena aamuna, päivänä ja iltana. Yön pimeinä tunteina.
***
Äitienpäivän iltana, toivotan hyvää uutta viikkoa. Voimia ja valoa. Toukokuu tuntuu yhä ihanalta.

Ei kommentteja: