sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Viikontakainen totuus

Blogissani on taas tilaa kuville, kun maksoin. Jonain päivänä minulla taas aikaa sanoille. Olen kaivannut kirjoittamista kovasti. Minulla ei ole muistikirjaa. Se mikä on jäänyt kirjoittamatta pulpahtaa ehkä uudestaan mieleen tai sitten se on poissa iäti. Onneksi siihen ei kuole. Pahempaakin on, kuin se, että joutuu aika ajoin pitämään blogaustauon.

Tänään illalla sain adventtikynttilät pöytään. Vastahan sitä toisessa kynttilässä mennään. Ehdimme ihan hyvin mukaan vielä.

Toivottavasti sinullakin on ihan hyvä viikko siellä.

3 kommenttia:

Pieni Lintu kirjoitti...

Kivat totuudenmukaiset arkiset sotkukuvat, tota meiltä kaikilta löytyy. :D

Blogiin kandee vastasuuden varalta pienentää kuvat alle 800px jos haluaa päästä ilmatteks. ;)

Jani kirjoitti...

Terveisiä maalta!

Minulla kun ei ole teidän yhteystietojanne, niin laitan viestiä tätä kautta.

Olemme mukana tällaisessa virityksessä: http://www.lauranordstrom.fi/2012/12/10/mukaan-ilmastovanhempiin/

Toistaiseksi homma pyörii aika vahvasti facebookin kautta, mutta jos teitä kiinnostaa ja on aikaa, niin voin ainakin ilmoitella aina kun jotain tapaamisia saadaan sovittua.

Joola kirjoitti...

Pieni lintu, kiitos, mutta minä olen surkea. Ja kuvia on paljon. Se pakkaaminen kävisi minulta ainakin alkuun tolkuttoman hitaasti. Tai siis, en edes ilman apua osaisi. Onneksi tuo tilanosto ei tule hirveän kalliiksi. "Vähän" vaan arvelluttaa ketä tuen lanteillani...

Jani, eikö. No mutta hauska että löysit tätä kautta. Ja hyvältä kuulostaa! Toivottavasti kommenttisi sai tulla näkyviin. Jospa joku muukin innostuisi Ilmastovanhemmista? Vink vink, tsekatkaa linkki:).
Terkkuja takaisin, kaupungista maalle.