tiistai 28. toukokuuta 2013

Maanantaiaamu




Unessa minulla on peruskoulu-, lukio- ja yliopisto-opinnot kesken. Olen ahdistunut ja Mikko Kuustosen & Marco Bjurströmin tahdittama keikka suuressa teltassa hymyilytä vain vähän. Esiintyminen on vielä odotettua lyhyempi ja liput maksoivat sentään 60 e. Olin ostanut veljellekin ja pohdimme yhdessä, että melkoista rahastusta. Näämme Kuustosen lähtevän pyörällä keikkapaikalta Munkkivuoren Teboililta etelään. Itse pyöräilen ojanreunaa ja pelastun putoamasta vain sillä, että kaikki on unta.
***
Melko monta projektia pitäisi saada päätökseen ennen perjantaita. Olen ensi viikon lomalla. Osassa tehtävistä on varaa laskea rimaa, mutta jotkut on tehtävä ehdottomalla tarkkuudella. En ole vielä voiton puolella.

Menen pelastamaan puuron hellalta!

2 kommenttia:

kerttu kirjoitti...

hauskan kaoottinen uni! Mulle tuollaiset koulukesken unet ovat lähes painajaisia.
Voimia projektien kanssa!

Joola kirjoitti...

Lukion ja peruskoulun olen suorittanut ihan normiaikataulussa, mutta yliopisto-opinnoista multa puuttui pari ekaa työvuotta yksi tilastomatikantentti ja yksi kuvataidekansio. Siitä on jäänyt kestopainajainen, että homma on yhä kesken. Ja kyllä tämäkin oli painajainen, mutta mieleni yritti kai unessakin keventää tunnelmaa bolywood liikkeitä tekevillä Kuustosilla sun muilla. Yksi hyvä puoli noissa unissa on se, että kun herään, on ihana hokea itselle, että oikeasti paperit ja todistukset on mulla tuossa laatikossa. Koulut ei ole kesken! Mutta moni muu asia on. Päivän mittaan keksin aina lisää keskenolevia. Mutta parhaani klassisesti yritetään ja katsotaan mihin se riittää...

Kiitos kommentista Kerttu. Kauniita ja mukavia unia:)!