keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Keväänmerkkejä...




Minun ja poikien iltaretkiltä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko noi kuumailmapalloja? Sellaiselle lennolle kun pääsisi.Ihana aurinko, kevät. Eilen meilläkin oli lähes helle, tänään taas vesisade, mutta ah mikä lintujen viserrys.
Nelli

Joola kirjoitti...

Joo on:)! Pelkät valotolpat ei ehkä ihan keväänmerkeistä kävisi. Ne oli tän kevään ekat kuumailmapallot, jotka nähtiin. Ja mun kamerassa on vain se perusobjektiivi, jolla ei juurikaan zuumailla:). Lintujen viserryksestä pitää nauttia nyt täysillä, sillä sehän ei kestä koko kesää, vaan vaimenee jo juhannukselta, näin olen oppinut menneiltä vuosilta. Kevät on tosi parhautta!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos ihanasta blogistasi. Olisiko sulla mahdollista tehdä jotain postausta kesäloma-aikeista? Kiinnostaisi mitä lasten kanssa keksisi vähällä rahalla ja ekologisesti. Entä olisko viljelyvinkkejä? Tai entäpä miltä on tuntunut olla työelämässä? Kiitos kauniista kirjoituksistasi. Niitä odotellaan aina:)

Joola kirjoitti...

Kiitos Anonyymi kommentistasi. Koitan vielä vastata kaikkiin jollakin tavoin. Viime kesänä käytiin Japanissa, mikä oli sekä kallista, että epäekologista. Sitä ennen olin viimeksi ulkomailla 2005. Eli luulen, että tämän bloginkin aiemmat kesät on taltioineet sitä, minkä parissa meidän kesälomat on menneet. Kun ei matkusta kauas, autoile, syö lihaa, on pieni perhe, eikä shoppailekaan juurikaan, asuu kohtuukokoisessa kerrostalokolmiossa - melko ekosti ja edullisesti kesälomakin kai sujuu. Minä ja viljelyvinkit, hymyilyttävä yhdistelmä, sillä olen palstaviljellessä oppinut lähinnä sen, että kovin on vaikeaa ja aikaavievää - paitsi heinä kyllä kasvaa ihan hoitamattakin:). Mutta yritän. Eilen kävin ekaa kertaa palstalla tänä vuonna, sitten lumienlähdön. Onneksi minulla se vieläkin on, vaikka monta kertaa olen ollut luovuttaa. Työ sitten. Hmm. Yritän siitäkin jotenkin.